top of page

Zwrot i Reklamacja

 

Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczać wysokiej jakości produkty, które pokochasz i będziesz cieszyć się ich noszeniem. Zależy nam, aby nasi klienci byli w pełni usatysfakcjonowani z zakupów i znaleźli w naszym asortymencie to, czego szukają. Jeśli jednak nie jesteś zadowolony ze swojego zamówienia, skontaktuj się z nami w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia, a my z przyjemnością znajdziemy rozwiązanie. Możemy zaoferować wymianę lub zwrot i pełny zwrot pieniędzy.

 

No cóż, nie tego szukałam/em”

Należy również pamiętać, że chociaż dokładamy wszelkich starań, aby sfotografować nasze produkty dokładnie i szczegółowo je opisać, zwracając szczególną uwagę na jakość produktu i specyfikację wizualną, nie możemy zagwarantować, że każdy ekran (komputer/smartfon) będzie dokładnie odzwierciedlał rzeczywisty kolor produktu.

Jeśli nie jesteś zadowolony z produktu (kolor/styl/kształt itp.), zwróć przedmiot w nowym stanie, co oznacza; produkt był nieużywany, bez śladów zużycia i uszkodzeń, w ciągu 14 dni przez wskazany przez nas sposób wysyłki..

Otrzymasz pełny zwrot kwoty zapłaconej za produkt minus koszty wysyłki, których niestety nie możemy zwrócić.

 

Ups, coś poszło nie tak.”

Jeśli twoje zamówienie dotarło do ciebie  w niedopuszczalnym stanie (uszkodzone/brudne) lub otrzymałeś niewłaściwy produkt, skontaktuj się z nami natychmiast, a my dołożymy wszelkich starań, aby to rozwiązać.

Pełny zwrot pieniędzy lub bezpłatna wymiana na nowy/właściwy produkt zostaną zapewnione. Daj nam 14 dni roboczych na rozpatrzenie twoje reklamacji.

 

Wybrałam/em zły rozmiar”

Pamiętaj, że czapki i opaski mogą początkowo wydawać się ciasne, ale rozciągną się nieco, aby dopasować się do rozmiaru głowy. Bawełniana dzianina może się delikatnie rozciągać podczas noszenia, co jest naturalnym procesem, jednak po praniu powróci do pierwotnego rozmiaru i kształtu.

Pamiętaj o tym, wybierając swój rozmiar i korzystając z naszego przewodnika po wymiarach i rozmiarach, który znajduje się na stronie z opisem produktu. Jeśli masz wątpliwości który rozmiar wybrać, napisz do nas a my pomożemy dopasować odpowiedni rozmiar dla ciebie.

 

Jeśli jednak nie jesteś zadowolony z rozmiaru produktu, skontaktuj się z nami w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zamówienia, a z przyjemnością znajdziemy rozwiązanie. Istnieje możliwość wymiany na odpowiedni rozmiar.
 

„Personalizowany produkt nie odpowiada moim potrzebom”

Pamiętaj, że zamówienia niestandardowe/personalizowane nie podlegają zwrotowi, ponieważ są wykonane specjalnie dla Ciebie. Prosimy o kontakt w ciągu 14 dni roboczych, omówimy sytuację i postaramy się znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla obu stron.

 

Prosimy o kierowanie wszystkich zwrotów na wskazany adres dopiero po otrzymaniu instrukcji zwrotu drogą e-mailową. Nie wahaj się skontaktować z nami w sprawie innych problemów związanymi z zamówieniem lub użytkowaniem naszego sklepu.

Dziękujemy!
Zespół Knit to Fit 

bottom of page